27 september 2005

Clubhuis

Gisterenavond heb ik weer een aantal uur mogen doorbrengen in ons clubhuis voor de volgende avond van de scheidsrechtercursus.

Natuurlijk is het best wel fijn om in je eigen clubhuis les te krijgen; het is in ieder geval lekker dichtbij. Na afloop leer je ook nog eens een paar nieuwe mensen kennen van de vereniging. De jongens die het clubhuis voor de cursus openmaken en ons voorzien van koffie en thee spelen zelf ook een leuk potje waterpolo.

Na afloop van de cursus hebben we het nog even kunnen hebben over een aantal mogelijkheden om aan mijn ervaring als scheidsrechter te kunnen werken. Ik ga in ieder geval een aantal pupillen en Adspiranten -14 wedstrijden fluiten in ons eigen bad en wellicht ook nog een oefenwedstrijd van ons heren 1 of dames 1.

En ik werd tussen de regels ook nog gevraagd of ik niet in heren 2 kan komen spelen.... Daar moet ik nog wel even over nadenken.

1 opmerking:

Mark zei

Anders stop je toch gewoon met loggen. ;)