14 oktober 2005

Podcast

Terwijl ik dit logje zit te tikken luister ik via mijn iTunes lekker naar de Podcast van KXindeX. KXRadio is lekker bezig met het podcasten van haar programma's. Dat betekent dat ik het kan beluisteren als ik het wil. Meer informatie vind je op de site van KX.

Gisteravond heb ik weer lekker kunnen ravotten tijdens de training. Nog een leuke zwemvariant die ik op de Heren 1 training heb geleerd kunnen introduceren. Ook heren 3 werd er erg moe van. Het laatste deel van de training heb ik nog kunnen oefenen met fluiten tijdens een onderling partijtje. Nog meer leuk nieuws uit de Watervlo hoek. Op 30 december wordt er een oliebollen tournooi georganiseerd. Het uitnodigingsemailtje lag vandaag in mijn emailbox. Lijkt me leuk!

Verder is het vanavond tijd voor rock n roll: Golden Earring treedt op in de HMH.

Het wereldbekerseizoen voor de skiers gaat weer bijna beginnen. 23 en 24 oktober is de traditionele opening op de gletsjer in Soelden. En dus beginnen de luxe problemen voor de OeSV ook weer. De interne kwalificatie voor de reuzeslalom is geweest. Elf starters zullen er van Oostenrijk aan de start zijn.

Gisterenavond trokken de Astros de stand gelijk in de NLCS. Roy Oswalt won deze essentiele uitwedstijd in St. Louis. Ook Chris Burke, die de Astros in de 18de inning langs de Braves sloeg eerder in de play offs stond goed te spelen.



Houston Astros first baseman Lance Berkman, left, can't catch a wild throw from third baseman Morgan Ensberg on St. Louis Cardinals' Reggie Sanders' infield single in the fourth inning of Game 2 of the National League Championship Series, Thursday, Oct. 13, 2005, in St. Louis. Sanders took second on Ensberg's throwing error.



St. Louis Cardinals left fielder Reggie Sanders (16) fails to catch a triple by Houston Astros' Adam Everett to drive in Chris Burke in the eighth inning of Game 2 of the National League Championship Series, Thursday, Oct. 13, 2005, in St. Louis. Sanders left the game with a low back sprain.



St. Louis Cardinals' Albert Pujols (5) hits a home run off Houston Astros pitcher Roy Oswalt in the sixth inning of Game 2 of the National League Championship Series, Thursday, Oct. 13, 2005, in St. Louis. Astros catcher Brad Ausmus and umpire Greg Gibson, back, watch the action



Houston Astros pitcher Roy Oswalt pitches against the St. Louis Cardinals in the first inning of Game 2 of the National League Championship Series Thursday, Oct. 13, 2005, in St. Louis.

Geen opmerkingen: