21 oktober 2005

Weekend komt eraan

Disdagavond heb ik tijdens het strijken met een half oog gekeken naar Ajax - FC Thun. Dit was voor mij een heerlijke wedstrijd. Natuurlijk was ik voor de Zwitsers, maar uiteindelijk nu Ajax gewonnen heeft kan ik ook makkelijk zeggen " ik ben blij met de overwinning van Ajax voor het Nederlands voetbal". Natuurlijk had Thun moeten winnen, want met 0 - 0 op het scorebord kreeg Thun de twee grootste kansen op een doelpunt. Helaas ze werden gemist en dus kreeg Ajax de kans om in de race te blijven voor de tweede plaats in de poule. Woensdag zag ik hoe PSV een punt weghaalde uit San Siro. Gek dat je nu niemand hoort at dit ook zwaar onverdiend was, terwijl vorig seizoen iedereen wel wat had aan te merken op de onverdiende overwinningen van Milan.

Ook zag ik op de hele vernieuwde site van Melissa, dat zij vandaag in Europa ook haar Greatest Hits CD laat uitkomen. Vroeg genoeg dus voor in de schoen of onder de boom. Maar met een beetje goed zoeken is hij ook op het wereld wijde web al te vinden.

Natuurlijk gaan morgen de World Series van start tussen de Astros - White Sox. De Astros wonnen dus de zesde wedstrijd van St.Louis. En gaan nu door naar Chicago.

Qua muziek ben ik in een gekke periode gekomen. In de auto luister ik met name naar Wouter van der Goes tm 2008 bij 3FM blijft. Wout! is gelukkig niet afzeikradio zoals de heren Jensen en De Wild maken.

Naast de World Series zijn er natuurlijk ook nog andere baseball ontwikkelingen. Er waren nog een aantal spelers van Neptunus over en op de site van Teigertjuh is het duidelijk dat de selectie van Neptunus er volgend jaar anders uit ziet. Heel anders. Het lijstje met vertrekkende spelers uit de selectie van Neptunus is nu als volgt:

  • SP Rob Cordemans > ADO
  • RP Robin van Doornspeek > ADO
  • RF Harvey Monte > ADO
  • C Maikel Benner > ADO
  • 1B Percey Isenia > ADO
  • 2B Lennart Koster > ADO
  • OF Adrian Anthony > ADO
  • 3B Coach Ben Thijssen > Kinheim
  • 2b Roel Koolen > Kinheim
  • ? > Kinheim (naam nog niet bevestigd)

Verder wordt er nog druk gespeeld en getraind in Arizona. Matt Clement werkt daar druk aan zijn scherpte om snel door te kunnen stoten in de Mariniers organisatie. De nummer 3 draft keuze overal van dit jaar en de Mariners pick in de eerste ronde van de draft speelt in de Arizona Fall League voor de Peoria Javelinas. De Javelinas worden gevoed met talenten van Mariners, Orioles, Rockies, Brewers en Padres.

Het weekend staat voor de deur met waterpolo en waterpolo fluiten! Leuk!

Geen opmerkingen: