28 november 2005

Geocache #103, #104 en #105

Na een kort bezoekje in Nieuwegein dook ik nog even de polder in om een paar caches te zoeken en te vinden.

Dit was de eerste

Een mooie plek, waarbij je eigenlijk het 'hondenrondje' door de rest van de uiterwaard af zou kunnen maken, maar de kou vond ik iets te en... ik wilde nog een paar mooie caches vinden.

De cachelocatie was makkelijk te raden als je tuitje een beetje kent. De verstopplaats van de micro was toch weer erg mooi en zorgvuldig. Hulde!



Dit was de tweede.

Ook dit was weer een mooie plek. Er is wel een klein parkeervak bij het gemaal in de buurt en dat was dan toch behoorlijk handig.

De stash was mooi verstopt en het valt de wandelaars van het oeverpad kennelijk niet erg op.



Dit was de derde.

Vlak voordat ik de provenciale weg afdraaide, werd de auto voor mij nog geflitst. Gelukkig draaide ik rustig de doodlopende weg in. De GPS bracht mij precies naar de goede locatie. Beleefd dan toch de auto maar even 100 meter verder geparkeerd.

De juiste locatie was dankzij de sporen die alle voorgangers nagelaten hadden ook erg makkelijk. Een keer grijpen en hebbes.

Geen opmerkingen: