13 maart 2006

Geocache #109

Vanmiddag ben in een verlate lunchpauze van huis naar kantoor gereden via een klein ommetje. Toen ik de auto parkeerde zag ik al een andere auto staan, die wel van een cacher moest zijn, gezien de stickers.

Nadat ik eerst via de verkeerde kant van het water was gelopen, kijkend hoe de cacher stond te loggen. kwam ik vanaf het sluisje naar de cache gelopen. Ik was nog minder dan 100 meter weg toen de andere cacher besloot om toch maar weg te gaan. Jammer dacht ik, ontmoeting weg.

Ik dan toch maar de cache area in en de andere cacher vond dat niet leuk, kwam terug om polshoogte te nemen. En zie daar Willxii Carrotte op mijn pad. Dat is leuk! Gezellig even gekeuveld over onze hobby en daarna snel de cache gevonden.

Terug op de parkeerplaats was Willxii nog niet weg. Hij vroeg of we samen nog een cache in de omgeving gingen doen, maar ik moest helaas weer verder.

Geen opmerkingen: