24 september 2006

Watervlo 3 - De Amer 3 : 6 - 7

Voor de tweede keer dit seizoen mochten we het water in voor een wedstrijd. FritZ had zichzelf even netjes op de kant gezet voor deze wedstrijd, zodat er toch gewoon 11 man zouden beginnen. Helaas is de afspraak gelijk bij wedstrijd twee al weer geschonden, maar hopelijk gaat het de volgende keer wel weer goed. En kijkt iederen of hij wel of niet moet komen spelen op het schema dat we met de teambespreking hebben afgesproken.

We stonden met 3 - 0 voor en vervolgens ook weer met 4 - 6 achter. Uiteindelijk miste het laatste schot kracht om er nog 7 - 7 van te maken en verloren we voor de tweede keer op rij met 1 doelpunt verschil.

Daarna floot FritZ nog twee leuke wedstrijden in Woerden. De plaatselijke zwemclub behandelt de scheidsrechters daar erg netjes. En dat kan FritZ waarderen. Bovendien is het een fijn bad om te fluiten: lage kanten, goede verlichting en zoals al gezegd een goede jurytafel.

FritZ maakte zelf trouwens nog wel een kleine blunder. Bij het begin van de vierde periode floot ik netjes voor het begin, maar zonder bal in mijn handen. Dus na 5 seconden kwam ik daarachter, maar toen was het te laat. De Oscar Moens trofee kan ik niet winnen, maar wellicht hou ik de Rubber Chicken gewoon nog een jaartje.

Geen opmerkingen: