05 december 2006

Rustig?

Je zult je wel afvragen: is het nou rustig in FritZ zijn leven of juist niet?

FritZ logt weinig omdat hij niets beleeft of omdat het het te druk heeft. Meer keuzes zijn er eigenlijk niet. Het is niet rustig, dus zou er eigenlijk veel op te schrijven zijn voor dit log. Dat is ook wel waar, maar de tijd lijkt me even te ontbreken.

Drie of vier dagen per week werken, hard werken in Brussel. Dat betekent onder andere dat je sociale leven zich compleet verplaatst naar die andere drie dagen thuis. Het is dan juist leuk om zo veel mogelijk aan dat sociale leven te doen en niet alleen achter een pc te gaan zitten.

Het sociale leven betekende afgelopen weekend dat de Sint ons een bezoekje bracht. Inge is overladen met cadeaus en ook de rest van de familie ging niet met lege handen naar huis. Het was erg gezellig afgelopen zaterdag.

Zaterdagmiddag floot ik ook nog twee waterpolo wedstrijden. Die verliep op rolletjes, ondanks het soms matige niveau van beide wedstrijden. Komend weekend fluit ik even niet, maar op 16 december mag ik nog twee wedstrijden op districtsniveau fluiten met mijn teamgenootje en collega scheidsrechter Merijn.

Zondagochtend voelde Inge warm aan. Verhoging. Ondanks dat zijn we bij mijn oma in Rotterdam langsgeweest. Oma vond het prachtig en Inge was hangerig. Langzaam werd ze warmer. ’s Middags, eenmaal terug thuis, had 39,6 graden koorts. En die koorts is gebleven. Veel hoesten moest ze ook. En dus wilde ze en kreeg ze een hoop knuffel aandacht op zondag. Samen skiĆ«n kijken of haar nieuwe DVD van Bob de Bouwer waren wel de hoogtepunten van de middag.

Inmiddels zit FritZ weer in Brussel. En hij is niet de enige. Een collega werkt ook af en toe in Brussel voor een andere opdracht. Gisterenavond hebben we in hetzelfde hotel afgesproken. Samen hebben we een hapje gegeten en veel bijgepraat. Dat is nog eens iets anders dan alleen zijn.

Geen opmerkingen: