02 mei 2007

Aprilmaand, geocachemaand

April was droog en april heeft weer langere dagen. Bovendien wil ik met het lekkere weer ook weer vaker naar buiten. April is dan ook DE geocachemaand. En dat werd het dan ook voor mij.

Het begon op mijn eerste geocache event, tijdens het weekend na Pasen. Daar logde ik maar liefst negen caches; een record op een dag:


Bijna 20 kilometer gelopen op een dag en heel veel andere cachers gezien. Samen met Der Chef, Wendy en De Lange een fijne dag gehad.

De ovlgende dag deden De Zaaiers en wij het nog even dunnetjes over in Woerden. Door een stomme misser van mijn kant vonden we Het laatste Rondje toen niet, maar de vrijdag erop kon ik de cache wel makkelijk vinden.

Na het Geocache Multi Event had ik de smaak van het cachen weer goed te pakken. En dus werd er ook weer eens gecached onderweg naar Mainz. Bij de Moseltalbruecke werd Karl's&Laura's fifth eindelijk een keer meegepakt en even verderop in de Hunsrueck vond ik ook A61 Windkraft erg makkelijk.

's Avonds na het werk in Mainz heb ik nog een klein rondje door de fruitbomen gelopen en nog een paar caches rond mijn werkplek opgeruimd:

Op donderdag 19 april kon ik op de terugweg uit Mainz ook nog Grand Canal du Nord: 't Ven en Truck-Cache-4b meepikken. De score begon aardig op te lopen.

Vorige week donderdag tussen de afscheidsborrel van een collega en de kascontrolecommissie van de Watervlo in kon ik in Vleuten Wat gebeurt hier loggen. En afgelopen vrijdag na een afspraak voor mijn werk lag Keten toch wel heel erg dicht in de buurt. Dus ook die is gelogd.

Afgelopen zaterdag voor de boodschappen in Nieuwegein sloeg het cachevirus weer toe en werd er bij de sluizen in Nieuwegein Industrie #1 "Het Klooster" en Drie op rij # 1 gevonden.

Maar dat was nog niet genoeg voor april. Op zondag maakte ik dankbaar gebruik van Inge haar lange middagslaapje. Maar liefst zeven caches in nog geen drie uur tijd werden gelogd.

En ook op Konignnedag werd er gecached. Samen met De Zaaiers natuurlijk. Onderweg naar Den Haag werd bij Zoetermeeer De Lus meegenomen. In Den haag werd deleuke multicache 8 vrouwen gelopen. En 's Middags konden FritZ en Der Chef ook nog Woudtse Kunst loggen.

Dat betekende voor mij een zeer succesvolle cachemaand april: 32 caches geonden.

Geen opmerkingen: