13 juli 2007

Mp3 speler

De technische vooruitgang in mijn huis is niet te stoppen. Ik kocht voor mijn verjaardag al een nieuwe receiver plus dvd speler met 6 boxen. Afgelopen zaterdag deed ik weer een stap voorwaarts in de technologische tijd.

Ik kocht mijn eerste mp3 speler. Dit is erg handig voor op reis met het vliegtuig of met de trein. En aangezien ik dat de komende tijd nogal vaak zal doen,, vond ik het een goede aankoop.

Ik heb niet gekozen voor ene iPod. Die vind ik veel te duur. Dixons had een goede aanbieding van Creative. De Creative Zen V met 4 GB geheugen voor maar 99 euro. Oftewel een goede mp3 speler voor een scherpe prijs.

Afgelopen weekend heb ik hem opgeladen met elektriciteit en muziek. Afgelopen week heb ik hem voor het eerst serieus goed gebruikt op mijn reis naar Manchester en tot nu toe ben ik erg tevreden.

1 opmerking:

Baba O'Riley zei

Doe je rustig aan.....

Welke muziek heb je er allemaal op staan?