08 november 2007

Storm? Hoog water!

Echt hard waaien doet het niet, windkracht 8 tot 9. Maar het water gaat wel stijgen.

De kustbewaking over de hele lengte van de kust wordt ingesteld. Het geeft toch een vreemd gevoel omdat ons huis in aanbouw ook in de polder ligt. In 1953 ging het ook op Tholen flink mis. Ruim 50 jaar later is de dijk een stuk steviger en ligt er een mooie dam in de Oosterschelde. Dat stelt me wel gerust, maar als iemand van de regering vanavond roept dat ik rustig kan gaan slapen, dan weet ik het nog niet.....

Ik hoop dat op Tholen iedereen zijn voeten droog houdt. Dan blijft in ieder geval ons huis in aanbouw ook netjes staan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat went wel als je hier eenmaal woont, om zelf niet ongerust te zijn over dit soort weertypes.

rc-marinevaargroep zei

ja fritz je ken ook op een flet wonnen 12 hoog wel uitzicht maar geen tuin en geen natten voeten en geen potten kijkers van je buren en geen groenen vingers je mot het maar zelf weten en wel gekloot met zand zaken en een domperlaar om water af te voeren of mot je mijn
opblas trus lenen je ken me all tijd bellen of imailen voor vragen
van je vrienden mot je hebben