13 april 2008

W-tafel heren 1

Dit weekend hoefde ik niet te fluiten en toch was ik wel weer in het zwembad. Dit keer heb ik bij ons thuis een wedstrijd achter de W-tafel gezeten. Er stond iemand ingeroosterd die dit niet meer doet. Alleen heren 1 speelde thuis en veel andere teams speelden uit. Er waren dus weinig mensen beschikbaar om het te doen en dus heb ik het maar gedaan.

Het was ook weer eens leuk om heren 1 te zien spelen. Sinds vorig seizoen zijn er veel jonge jongens ingestroomd. Het team zit dus duidelijk in ontwikkeling. Een paar maanden geleden heb ik ze voor het laatst zelf zien spelen. Toen zag ik nog veel 'foutjes', onnodige foutjes, dure foutjes ook.

Gisteren speelden een hoop jonge jongens gedisciplineerder. Er werk, zeker in de eerste twee periodes, erg goed verdedigd. Maar ook gisteren werden er, met name in de contra aanval, nog veel onnodige overtredingen gemaakt. Maar aanvallend lukt het dan wel als het moet. Laatste minuut van de wedstrijd 8-7 voor. Een moeilijke intikbal en de jonkies scoren wel de 9 - 7.

Toch heeft heren 1 zich met succes weten te handhaven in de 4de klasse bond. Ze doen mee in de top, maar kampioen zit er dit jaar niet in.

De laatste wedstrijd van dit seizoen in het eigen bad speelt heren 1. Op 26 april zit ik dan weer achter de tafel. En daarna zal ik heren 1 van de Watervlo alleen vooral nog via internet volgen.

Geen opmerkingen: