21 april 2008

WWWW: Dag 1

De eerste dag van de Wilde Watervlo Waterpolo Week was gisteren.

Samen met Jeroen van Heun mocht ik mijn laatste twee wedstrijden van het seizoen fluiten. Ik had me er wel redelijk wat bij voorgesteld. Op papier waren het twee leuke districtswedstrijden. Heren Jeugd en Dames 1ste klasse.

In de praktijk liep het wel wat anders.

Samen met Jeroen fluiten is natuurlijk leuk. We kennen elkaar al en dan zegt 1 blik vaak al genoeg tijdens een wedstrijd. Tijdens de eerste pot was dat niet nodig. Het was een saaie wedstrijd van de bezoekers wonnen erg makkelijk 1 - 26. De dames wedstrijd hierna bleek toch vooral het badpak hang- en trekwerk te overheersen. Fysieke ploegen die bovendien ook hun mondje niet thuis hadden gelaten. Kort optreden was dus gevraagd.

Na afloop drong ook nog niet zo erg tot me door dat het seizoen erop zit. En zo voelt het ook nog niet. Dat komt zeker na komende zaterdag wel.

Volgend seizoen nieuwe teams en nieuwe zwembaden in District 5. Dat staat in ieder geval vast.

Geen opmerkingen: