08 mei 2008

Dakkapel

De dakkapel zit erop. De firma Raku heeft het weer in een dagje voor elkaar.

Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, maar Vibeke heeft me laten weten dat er nu ook licht in de kamer van Inge schijnt.

Foto's volgen!

Verder heeft Joost ook weer verder gewerkt aan de wanden op zolder. Er zitten al een aantal gipsplaten tegen de constructie. Ook hiervan volgen de foto's.

Komend weekend kan ik Hopelijk zelf nog een paar dingen aan de zolder doen en gaan we op zoek naar schuifwandkasten, laminaat, badkameraccessoires.

1 opmerking:

Anne zei

Een dakkapel plaatsen is een hele klus, daar ben ik wel achtergekomen. Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Bij mijn eigen dakkapel zorg ik wel voor een goed onderhoud, dat kan een hoop narigheid voorkomen. Gewoon regelmatig schoonhouden en de verflaag/houtwerk controleren op gebreken dat scheelt al een boel.