21 mei 2008

Streepjes zetten

Vandaag heb ik met veel genoegen meerdere keren geluisterd naar een CD die ik recent in mijn handen gedrukt kreeg met de opmerking

"wel streepjes zetten, he!".


Dat maakt me blij, want dat betekent dat het de Strepen van FritZ nog wel eens bekeken worden en dat mensen mijn mening waarderen.

Het album stond al wel een tijdje klaar om te 'strepen', maar het was er nog niet echt van gekomen. Er zijn wel wat andere belangrijke dingen aan de hand op het moment. Maar nu kon en wilde ik er niet meer onderuit. Eigenlijk was de keuze van de meesterstreper (Frits Spits) zelf al duidelijk. Dit is een erg goed en fijn album.

Mijn versie bevat twaalf tracks, inclusief de verborgen track, hoeveel strepen ik nu echt heb gegeven, lees je op het strepenlog.

Geen opmerkingen: