06 mei 2008

Training

Gisterenavond had ik weer eens tijd en ook zin (veel zin zelfs) om te gaan lopen.

De vorige keren zat ik steeds op 4 x 8 minuten lopen, omdat er steeds relatief veel tijd tussen de trainingen in zat. Ik durfde niet verder op te bouwen.

Gisteren had ik de motivatie wel om eens langer door te lopen. En dus kwam er een gek schema uit. Officieel zou het naar 10 - 10 - 4 minuten toe moeten volgens het schema. maar het werd 17 - 13 - 2.

Motivatie om langer door te lopen dan het schema was er genoeg. Maar na de 13 minuten zat ik wel stuk, niet zo zeer fysiek als wel mentaal.

Fysiek ging het wel prima, merk ik vandaag. Geen last. Volgende keer ga ik dan maar voor de 2 x 15 min met twee minuten pauze. En dan kijken of ik over een week of twee 30 min non-stop kan lopen.

Nu nog even de juiste motivatie.....

Geen opmerkingen: