14 augustus 2008

Het trainingskamp

Het zomer trainingskamp in Kockengen kreeg voor mij gisterenavond weer een vervolg. Twee weken geleden was ik al een keer mee gaan trainen en gisternavond ben ik weer gegeaan.

Eerst hebben Jeroen en ik lekker gegeten bij de Brazzerie. Hierna hebben we Wendy opgehaald die helaas niet mee kon eten. Jeroen verwachtte dat we maar met z'n 3-en zouden zijn, omdat het weer niet echt super was en er toch een aantal mensen op vakantie zijn. Maar één voor één druppelde het bad dan toch nog redelijk vol.

Wind en regen boven het water deerde ons weinig. Er werd weer lekker doorgezwommen, ook door de jeugdspelers! Voor mijn gevoel ging het al een stuk beter dan twee weken geleden.

Na de training is het dan wel erg fijn om weer lekker warm te worden. Bijvoorbeeld met een warme douche en met een lekker kopje thee.

Komende week starten de trainingen in Roosendaal, dus dan gaan we dichterbij gewoon verder met zwemmen.

Geen opmerkingen: