02 september 2008

Plankjes

Toen ik om 21:20 het zwembad binnen wandelde, zag ik ze al liggen: de plankjes. Dit keer niet 2 x 75 meter, maar gewoon 1 x 100 meter benen borstcrawl en later nog wat benenwerk in de breedte. Al met al toch nog 190 meter. Totaal hebben we ruim 1.200 meter gezwommen. En lekker snel, tempo's gedaan.

De klok in het zwembad heb ik ook maar weer eens gebruikt om mijn hartslag te meten. Dat deed ik vroeger bij ZPC Rotterdam onder leiding van Karel Seijner. Na het harde zwemmen moesten we de hartslag meten en dan na het uitzwemmen, nog een keer. Mijn hartslag ging gisteren al weer snel genoeg terug (volgens de Karel Seijner norm: 10 slagen terug in 15 seconden tellen).

Verder hebben we nog een leuke rondspeeloefening gedaan en... tot mijn vreugde: manmeer geoefend. Zowel heren 1 als heren 2 kon de aanval en de verdediging oefenen. Vanaf de rechterkant kon ik met links een paar keer goed scoren, omdat de bal ook bij heren 2 goed rond ging. Dat was een goed besluit van een fijne training.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb er geen verstand van, dus : plankjes ??