11 september 2008

Twee keer trainen

Gisterenavond kon ik twee keer trainen.

We begonnen de training natuurlijk weer met een flinke portie zwemmen. In totaal 1.610 meter, waarvan slechts 250 meter alleen benen. Ik moet zeggen: ik raak eraan gewend. De laatste sprintjes hakten er wel in en dus heb ik daarna even rustig aan gedaan.

Het balletje rondgooien ging goed. Daarna zijn we verder gegaan waar we maandag zijn gestopt met aanvals varianten. Eerst hebben we de 2 - 1 situatie met een extra verdediger nog een keer geoefend en daarna een 3 - 2 situatie met een extra verdediger.

Het laatste kwartier hadden we het bad voor de heren alleen om een partijtje te oefenen. Er zijn gelukkig genoeg heren (circa 20) om dit ook te doen. Ik wilde het partijtje wel graag fluiten en dat vond de trainer geen probleem. Het fluiten ging best wel redelijk voor de eerste keer sinds maanden.

Dus naast het trainen als speler heb ik gisteren dus ook kunnen trainen als scheidsrechter.

Geen opmerkingen: