06 oktober 2008

Gefloten in Veldhoven

Afgelopen zaterdag mocht ik voor de tweede keer fluiten in District V. Ik wist al dat ik waarschijnlijk beoordeeld zou worden. En dat is dan ook gebeurd.

Beoordeeld worden dat klinkt vervelend, maar dat is het niet, vind ik. Van een goede beoordelaar kan je een hoop leren.

Het fluiten op zich ging goed. Er waren alleen een paar kleinere zaken, die de rapporteur niet goed vond gaan. We hebben het daar na de wedstrijd uitgebreid over gehad en dat is prettig. Ik heb een paar mooie leerpunten:

  • duidelijkere armbewegingen bij het aangeven van een persoonlijke fout
  • soms beter positie kiezen
  • niet meer fluiten bij einde periode
  • coaches die niet op formulier staan weer netjes op de tribune laten plaatsnemen
Zaterdag moet ik weer fluiten, dus dan kan ik daar gelijk mee aan de slag!

Geen opmerkingen: