03 november 2008

Gefloten in Rosmalen

Het ligt niet om de hoek (vanaf mijn huis gezien dan), maar voor een jongens onder 19 jaar wedstrijd is Rosmalen zeker de moeite waard om naartoe te rijden en te gaan fluiten.

Zaterdagavond speelden De Schelde (uit Terneuzen, ook niet om de hoek trouwens) in Rosmalen tegen De Treffers en ik mocht de wedstrijd fluiten. Het ging redelijk goed. Ik was niet echt tevreden. Er zaten te veel slordigheden in het fluiten en dat moet er nog uit de komende weken.

Met mijn collega scheidsrechter die daarna moest fluiten had ik nog wel een discussie over welke zaken er in zijn ogen beter konden. Ik was het niet altijd met hem eens. Het lopen langs de badrand vond ik dit keer juist erg goed gaan, terwijl hij dat weer niet vond. Ik vond het ook jammer dat hij alleen aandacht gaf aan de zaken die niet goed gingen en niet aan de zaken die wel goed gingen. Maar wel weer een paar dingen geleerd voor de volgende keer. Kortom: laat de volgende wedstrijd maar komen.

Geen opmerkingen: