03 januari 2009

De start

De start van 2009 was erg fijn tot nu toe.

In 2009 heb ik geen vuurwerk afgestoken, maar des te meer genoten van wat de buurt hier had ingekocht en afstak. Ik had eigenlijk nog wel een plannetje om op Oudjaarsdag nog vuurwerk te kopen. Het was Inge die daar een stokje voor stak. Ik schatte haar nl. in voor een uurtje of maximaal twee uurtjes schaatsen, maar Inge reed de hele middag rond op haar krabbetjes samen met vriendinnen Nikki en Ivana. (foto's volgen)

Ook op nieuwjaarsdag en vandaag zijn we weer op de schaatsbaan geweest. De contributie van 1 euro 50 voor Inge en 2 euro 50 voor mij per jaar hebben we er dus al lang en breed weer uit. Een dagkaartje op de ijsbaan kost immers 1 euro 50.

Tussendoor heb ik ook nog het nodige gewerkt. Gisteren had ik sowieso geen vrij, maar ook verder is het best wel heel erg druk. Hoezo kredietcrises?!?!

Geen opmerkingen: