14 mei 2009

Boeken

Toen ik gisteren bij de security op Rotterdam Airport stond, werd ik boos op mijzelf.

Ik was nl een aantal dingen vergeten in te pakken. Ten eerste een riem om aan te doen bij een net pak. De Hugo Boss riem van euro 64,95 in de shop op Zestienhoven was wel mooi, maar ook weer niet zo mooi.

Belangrijker vond ik, dat ik vergeten was om een boek in mijn tas te doen. En dus had ik niets te lezen bij me.

Op mijn verlanglijstje staan nog wel een paar boeken: Mijn Olympische missie van Robin van Galen en Van Rotterdam naar het Witte Huis van Kirsten Verdel. Beide staan slechts een muisklik weg op mijn verlanglijstje van Bol.com om te kopen. Maar iets houdt mij tegen. Er staat nl nog een aantal ongelezen of half gelezen boeken in de kast. En eigenljk vind ik dat ik die eerst maar eens moet lezen voordat ik een nieuw boek koop.

Nu was er echter de ideale aanleiding om een van de twee boeken te kopen. Helaas had de shop in Rotterdam Airport geen van beide boeken liggen. Wel 'Nachttrein naar Lissabon' van Paul Mercier. Die ligt ook nog thuis en daar ben ik al ruim 200 pagina's in op weg. Dus die heb ik maar niet gekocht.

Als alternatief heb ik voor euro 1,75 maar een NRC aangeschaft. Daar vermaak ik me ook prima mee.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat boek van Kirsten Verdel kun je beter op www.vanrotterdamnaarhetwittehuis.nl kopen. Als je de code ROOD daar invult krijg je korting, en het boek gesigneerd door haarzelf. Komt nog bij dat je het in drie uur uitleest, wat jou zo te horen goed uitkomt. :) Is echt de moeite waard. Dat andere boek ken ik niet, sorry. Bart.