12 oktober 2005

Beter plannen

Vanochtend mocht ik weer op bezoek bij een klant in het Westland. Normaal gesproken is dat altijd goed voor een lange file op de ruit van Rotterdam. Vanochtend was het echter heerlijk rustig en dus had ik nog even de tijd om deze cache te loggen. Ik had al een keer een cache van deze maker opgedoken voor FritZ der Chef, dus ik had al wel een vermoeden over de vorm. Dat vermoeden bleek juist. Ik kwam daar wel pas in tweede instantie achter, want het was de tweede keer binnen een minuut dat dit dacht "en toch moet ie hier liggen".

En na het vinden van de cache was ik nog precies op tijd bij de afspraak. Als je zelf plant, dan gaat het toch een stuk beter.

HCAW wil niet achterblijven in de honkbal nieuwsgaring van deze week. Maar de komst van Maurice DeConge als hoofdcoach is lang niet zo spectaculair als de spelerstransfers aan de Abraham van Stolkweg.

De Angels gaan gewoon door met reizen en winnen. Zondagavond een wedstrijd in the big apple, maandagavond speelden ze thuis in LA en gisteren al weer in Chicago. De laatste twee wonnen ze ook. En dus staan ze in ALCS en staan ze ook met 1 - 0 voor.

De Angels wonnen met 3 - 2, ondanks dat de White Sox de beste pitcher (Jose Contreras). had ingezet. Jose was al negen wedstrijden met een overwinning van het veld gestapt. Hij pitchde tot in de negende inning en moest toen na 102 pitches alsnog worden vervangen.


Los Angeles Angels' Chone Figgins steals second base safely over a diving Chicago White Sox second baseman Tadahto Iguchi of Japan in the eighth inning of Game 1 of the American League Championship Series at U.S. Cellular Field in Chicago, Tuesday, Oct. 11, 2005.
Natuurlijk is er zo vlak na het seizoen ook nog wel nieuws uit Seattle te melden. Bryan Price is opgestapt als pitching coach en nu zou het zo kunnen zijn dat Mel Stottlemyre van de Yankees naar Seattle komt. Gezien de recente ontwikkelingen van de Yankees in de play offs ben ik wel blij dat die deal lijkt af te ketsen. Verder wordt er ruimte gemaakt in de selectie van de Mariners De Mariners hebben Justin Leone naar AAA Tacoma gestuurd en Miguel Ojeda is geclaimed door Colorado. Wladimir Balentien staat overigens gewoon nog op het roster.

Geen opmerkingen: