28 augustus 2008

Vis in het water

Vis moet zwemmen


Dat zei mijn moeder vaak als ik vis gegeten had als ik daarna dorst had. Gisterenavond at ik ook vis. Niet bij mijn moeder (wel in de buurt trouwens), maar bij Ronald en Wendy. De laatste training van en door Jeroen in Kockengen stond op het programma gisterenavond en Wendy had ons gevraagd om een hapje mee te eten.

Natuurlijk had Wendy weer iets met vis verzonnen. Dat het uiteindelijk geen rolletjes waren, maar gewoon lasagne, mocht de keukenpret niet drukken. Zelfs met extra veel lasagne bladen was het best lekker. Een dubbele portie ging zonder morren op.

De tonijn voelde zich, net als ik prima thuis in het water van De Koet. We hebben niet extreem veel gezwommen, maar het ging wel erg lekker. Toen de ballen in het water mochten, was het nog net niet donker en konden we nog even lekker overgooien.

De warme douche na het zwemmen was weer uitermate fijn om op te warmen. Het lijkt alleen wel alsof de warme douche op langere termijn minder warm wordt. Na een kopje thee was het gedaan met het zwemmen in De Koet. Jeroen nogmaals bedankt!

Geen opmerkingen: