26 augustus 2008

Meten is weten

Vanmiddag ben ik met Ylse naar het consultatiebureau geweest. Het was de tweede keer voor Ylse dat ze hier in Oud Vossemeer op bezoek mocht komen.

De eerste keer is Vibeke met haar geweest. Deze keer mocht ik met haar mee.

Ik weet nog goed van de paar keer in De Meern toen ik met Inge naar het consultatiebureau ging dat het heel druk was. Het leek net een fabriek. Dat is hier wel anders. Natuurlijk zijn er ook andere kindjes, maar het gaat allemaal redelijk gemoedelijk en ik had ook nog het gevoel dat er naar mij geluisterd werd.

Vandaag was het eigenlijk alleen meten en weten. Geen prikjes voor Ylse dit keer.
De cijfers:
71 cm
9.150 gram
Zowel lengte als gewicht zijn net iets boven de gemiddelde curve. Alles is dus prima in orde.

1 opmerking:

Anoniem zei

nog heel eventjes, en ze heeft Daan vwb gewicht al ingehaald !