12 oktober 2008

Hieronymus 2 - De Treffers 3 : 7 - 9

Het was een avondje gepruts voor mij. We speelden als prutsers, inclusief ikzelf. Zeker als je twee enorme kansen niet goed inschiet en dus twee doelpunten laat liggen. Maar ook omdat ik me erg in het ootje liet nemen bij mijn persoonlijke fout tegen.

Balen, want dit potje hadden we echt wel kunnen winnen.


En verder liep het ook niet zo gesmeerd: De klok vertoonde kuren en de jurytafel kon dat niet snel oplossen. Dus speelden we een partje met handklokken.

En... de scheidsrechter van dienst floot (hopelijk) niet zijn sterkste wedstrijd. Ik vond het trouwens wel uitermate sympathiek dat hij de bal vroeg toen Kai een wegwerpgebaar maakte, naar de kant zwom om te wisselen ik netjes via het terugkomvak het water inzwom. Hij gaf Kai geen UMV en (met de tegenstander in balbezit) hadden we toch mooi gewisseld volgens de regels.

1 opmerking:

Anoniem zei

Das jammer ... nou ja dan pakken jullie die gasten in het uitduel!!