29 september 2011

Geocaches 28 september 2011: #1142 en #1143

# 1142: Onrust boven Den Bommel

Het was mooi weer. Niet gewoon mooi weer, maar heel mooi weer. Mijn reis van huis naar werk was midden op de dag en dus kon ik de lunchpauze ook gebruiken om even van het zonnetje te genieten bij deze cache.

Het uitzicht is heerlijk hier en dat kan je ook goed zien op de foto. Het loggen in het zonnetje was zeker geen straf.


# 1143: KUNST?TUNNEL ZUIDZIJDE

Nadat ik de cache "Onrust boven Den Bommel" gevonden had, kwam ik ook nog langs dit grappige tunneltje.

Hier was het spotten van de cache kinderspel, zeker omdat er zo midden op de dag geen fieters door het tunneltje reden.

Ik verbaasde mij nog wel over alle loslopende kippen in de akker aan de overkant. Zo veel ruimte hebben maar weinig kippen in Nederland


Geen opmerkingen: