09 september 2008

Zonder trainer

Gisterenavond was ik vrij vroeg in het zwembad, zodat ik in ieder geval goed kon inzwaaien. Meestal als Anton (de trainer) er dan al, maar gisteren dus niet. En hij kwam ook niet, want hij had EHBO training (ook belangrijk).

Dus nam Dennis van Heren 1 de training waar. En dat ging best goed. De discipline was er bij iedereen gewoon en dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Nu had ik natuurlijk de hoop dat geen trainer ook geen plankjes betekende, maar helaas... 1.090 meter gezwommen waarvan liefst 250 meter benen. Het zwemmen ging erg goed. Ik merkte dat mijn conditie de laatste weken wel vooruit is gegaan, want met name in de laatste series zwom ik lekker hard door en moest ik inhouden om degene die (ruim) voor mij was gestart in de baan niet te veel op de benen te zwemmen.

Daarna hebben we nog een paar goede oefeningen 2 -1 en 2 - 1 met een verdediger erachter gedaan. Het verdedigen ging erg lekker. Bij het aanvallen liep het bij mij iets minder. Verder hebben we ook nog manmeer geoefend. We waren met meer dan 14 spelers, dus heb ik dit keer alleen het verdedigen geoefend en bij het aanvallen gekeken hoe de rest het deed, want dat lukte bij mij zaterdag al aardig.

Tenslotte mocht iedereen nog een 5 meter nemen. Missen betekende meehelpen met opruimen.... ik raakte de paal :-(

1 opmerking:

Anoniem zei

aha de paal geraakt, dus je mocht meteen douchen :-)