22 oktober 2005

Niet gefloten

Het idee om twee waterpolo wedstrijden te fluiten werd gisterenavond toen ik thuis kwam eigenlijk als een zeepbel uit elkaar gespat. De tegenstanders hadden de wedstrijden tegen de Watervlo niet bevestigd en dus werd het hele oefenprogramma naar de prullenbak verbannen. En dus kon er gewoon worden getraind. FritZ nam nu zijn zwembroek en niet zijn fluit mee naar het zwembad.

Vanochtend na het boodschappen doen heb ik lekker kunnen spelen met Inge. We hebben samen lekker brood gegeten en heerlijke banaan toe. Een feest voor vader en dochter!

Zometteen mag ik meespelen met heren 2 en daarna ook nog met heren 3. Genoeg te sporten dus voor mij dit weekend.

Ik ben ook nog spontaan vergeten om te kijken naar de Wereldbeker Alpine Skien. Tina Maze uit Slovenie won, verrassend, voor Janica Kostelic en Anja Person

Tina Maze of Slovenia celebrates after winning the season opening Alpine Ski World Cup giant slalom race in the Tyrolean ski resort of Soelden in Austria October 22, 2005. Maze won in a time of two minutes 24.59 seconds ahead of Janica Kostelic of Croatia and Anja Paerson of Sweden. REUTERS/Leonhard Foeger
FritZ der Chef mag op dit moment genieten van de dames van K3 in Ahoy'. Ik leef tussen vrees en hoop of Inge K3 ook nog leuk gaat vinden.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Na gistermiddag hoop ik dat Inge ze wel leuk gaat vinden (als ze als 'K3' nog bestaan tegen die tijd). Want het was een zeer goed verzorgd concert, met o.a. een lichtshow die ik in Ahoy zelf tijdens concerten nog nooit ben tegengekomen. En live gezongen, en ook dat blijken ze te kunnen. Fritz, je moet wat voor je dochter over hebben, maar je had het zelf ook fantastisch gevonden!

Anoniem zei

@Fritz 'der chef': tuuuuurlijk...het was de lichtshow !!

Freek zei

@ FritZ der Chef: Het is de hoop geworden en niet vrees ;-)