06 april 2006

Geocache # 124 en # 125

Vandaag mocht ik eindelijk weer eens iets doen voor mijn werk op Schiphol. Natuurlijk is de aanvliegroute dan binnendoor. Daar liggen nog altijd meer te rapen caches dan langs de snelweg.
Dit was de eerste.
Toch nog een lastige found, omdat er net vandaag een fietspad geasfalteeerd moest worden. Dus had ik allemaal wegwerkers die nogal opdringerig met de asfalteermachine aan kwamen rijden. Gelukkig was ik ze net te snel af en kon de cache snel gegrepen worden. De TB die ik in mijn bezit had, moet weer terug naar Belgie en aangezien hier nogal veel truckers langs komen die wellicht onze Zuiderburen rijden met bloemen, leek me dit wel een goede locatie om de Krullebol weer achter te laten.
Dit was de tweede.
Het is gek dat je er met de auto bijna naartoe kan rijden en dan toch nog even moet zoeken. De afwijking van de GPS was toch wel groot. Gelukkig was er met een goed cache instinct dan nog makkelijk te loggen. Geen trash in de cache dus de coin op de foto!

Krullebolleke gaat in "Er kan er maar een de grootste zijn"



De wegwerkers


Het parkje

Geen vuilnis in Something's Missing

Geen opmerkingen: