17 augustus 2006

Casema

FritZ heeft alweer een paar jaar een internet abonnement via Casema. Dat bevalt prima. Stabiel en de juiste bandbreedte.

FritZ had nog een 'ouderwetse' telefoonaansluiting bij de KPN. Op mijn 'to-do list' voor de komende tijd stond nog om dit abonnement om te zetten naar digitale telefonie van Casema.

Gisterenavond om stipt acht uur ging de telefoon: Casema aan de lijn. Of ik over wilde stappen naar digitale telefonie. Dit was echt de eerste keer dat zo'n telefoontje op precies het juiste moment kwam.

FritZ gelukkig, want alles wordt netjes geregeld. De verkoopster van Casema ook gelukkig, want het was haar eerste avond en FritZ was haar eerste klant die inging op de aanbieding.

1 opmerking:

Mark zei

Ja, ik overweeg ook om mijn vaste telefoon eruit te doen. Maar weet nog niet of ik een 2e gsm wil, of digitaal wil bellen zoals jij.