05 oktober 2006

Brussel

Het ene Brussel is het andere niet.

Mijn Brussel bestaat uit:

  • kantoren
  • vliegveld
  • snelwegen
  • NAVO

Er schijnt ook een binnenstad te zijn, maar dat is een ver van mijn werkplek en bed show.

Dit zal ook zo blijven de komende weken. Dus mocht ik in Nederland alleen nog maar in gezellige centrumkroegjes willen komen, dan weet u hoe het komt.

Verder heb ik het wel goed naar mijn zin qua werk. Ik heb een leuke uitdaging samen met de klant om er iets moois te maken. In het Nederlands, Engels, Duits en 'un petit peu' Frans komt FritZ de dag wel door. Praten in het Duits, schrijven in het Engels, eten en drinken in het Frans en denken in het Nederlands.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik zou toch een andere volgorde kiezen: eten en drinken in het duits, schrijven in het engels, denken in het nederlands en het frans gewoon vergeten....

NB. de drie dagen zijn drie weken geworden ?