04 mei 2007

Geocache # 224 tm # 227

Woensdagochtend ben ik maar even met een kleine omweg naar kantoor gereden, want het cache virus laat me deze lente maar moeilijk los. Bestemming "een schat" durfde ik wel aan en dus reed ik toch maar de weg in die alleen open is voor bestemmingsverkeer in de spits.

Gisteravond ging het weer verder... De hints voor de puzzel 'Op een rij' zijn wel handig, sterker nog zelfs noodzakelijk. Op de locatie zelf was het even speuren, maar dan kon de cache gelicht worden.

Een legpuzzel maak je meestal op een grote keukentafel, maar nu dan ook een keer online. Gelukkig was het doel van de puzzel het kraken van de coördinaten. De rest van de puzzel heb ik maar even gelaten voor wat het was. Even de armen strekken en de cache is gevonden.

De laatste van de avond en ook de gekste. Wie legt er hier nou een cache neer? dacht ik toen ik de kleine carnister wist te graaien. De belangrijkste reden die ik kon bedenken is dat ik dit kleine parkje met monumenten anders nooit had gezien.

Geen opmerkingen: