28 maart 2008

Hardloopdip

Er is sprake van een hardloopdip.

De week voor het paasuitje in Going heb ik nog wel twee keer gelopen, maar deze week staat de teller nog op nul. Vanavond komt het er ook niet van, want er is burenoverleg met de nieuwe buren in Vosmeer.

Morgenavond moet het er dan maar van komen, want zondag komt er zeker niets van. Dan viert Vibeke nl jaar verjaardag.

De komende week kan ik dan wel weer lopen, maar alleen op maandagavond en dinsdagavond. Op woensdag heb ik al de vergadering van de polocommissie staan en op donderdag heeft Vibeke haar post-zwangerschapsgym.

Vanaf komende vrijdag ben ik sowieso een week of twee uit de running. Ik moet dan verplicht rust houden.

Maar als dat voorbij is gaan we wel meer met veel plezier door, want het bevalt toch wel reuze goed dat lopen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

post-zwangerschapsgym. 't moet niet veel gekker worden.....

Anoniem zei

verplicht rust? verklaar u nader!

Anoniem zei

dat krijg je ervan als je als 'man op leeftijd' nog een wild weekendje gaat skien. Fruitmandjes zijn onderweg!