22 april 2008

WWWW: Dag 2

De tweede dag van de WWWW stond in het teken van de penningen. Een paar weken geleden werd ik opgebeld door de penningmeester met het verzoek om een afspraak voor de kascommissie. Ik moet zeggen, dat ik me daar voor opgegeven had, was me wel even ontschoten. Maar goed, beloofd is beloofd, dus stond de afspraak!

Verder bleek dat het andere kascommissie-lid, geen lid meer was van de Watervlo. En moesten we op zoek naar een vervanger. Die werd gelukkig snel gevonden.

En dus waren we gisterenavond toch met z'n tweeën druk met de jaarrekening, de balans en alle achterliggende bonnetjes en rekeningen. Gelukkig heeft de penningmeester alles netjes geadministreerd, dus was het niet moeilijk om een nette controle uit te voeren.

Het resultaat van de controle mag ik natuurlijk nog niet verklappen tot de algemene ledenvergadering op 13 mei aanstaande. Die vergadering wordt ook de nieuwe penningmeester gekozen. Dus ben je lid van de Watervlo en voel je je geroepen om penningmeester te worden, geef je dan op.

Geen opmerkingen: