20 mei 2008

Het volgende doel

Het volgende doel is een keer 10 km lopen.

En dus ben via 'MyAsics' maar voorzichtig begonnen aan een trainingsschema voor de 10 km.

De nadruk ligt inderdaad op 'voorzichtig' en 'een keer', want de komende weken is er nog een hoop dat moet gebeuren in het nieuwe huis. Ik weet dus niet of alle trainingen die bij dit schema horen wel gehaald kunnen worden.

Gisteren moest ik beginnen met 6x3 min lopen en 2 min wandelen als pauze. Dat loop ik met gemak, dus heb ik het mijzelf wel lastiger gemaakt. Het lopen moest nu maar eens een keer in bijna volle sprint. 90 to 95 procent dus. Dat maakt de training wel zwaar en leuk.

Vandaag is een rustdag en morgen mag ik dan weer aan de bak.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als Nike-fan kan ik je wijzen op deze fijne site, met daarin genoeg tips.