07 mei 2008

Klusfoto's voor kijkers

Vanavond heb ik zelf ook nog een kleine bijdrage aan het klussen gedaan: Gipsplaten naar zolder dragen. Niet de meest inspirerende klus, maar toen ik met de eerste gipsplaat boven kwam en dit zag....


... werd ik erg blij.

Ik heb twee dagen niet in de weg gelopen in het huis en het schiet echt op. Het frame voor het extra wandje op zolder staat al tot de plek waar de deur moet komen. Er liggen al een aantal dwarsbalken in de kamer van Inge.

En Joost heeft de dingen die ik niet goed had gedaan, ook al weer gesloopt....

Verder ben ik zelf vandaag nog even bij Vasto langsgereden. Zij komen vanaf zaterdag vloerverwarming en de stenenvloer leggen. De tegels zijn binnen en die zijn precies zo licht als wij ze willen hebben.

De rechtertegel is nog vochtig. Daar schrok de verkoper van Vasto ook wel van, want zo zagen ze er eerst allemaal uit. Droog zien ze echter zo licht uit als de tegel die helemaal op de foto staat.

Geen opmerkingen: