01 september 2008

Herfst... Concerten!

Vandaag is het 1 september en volgens het KNMI begint dan in ieder geval de meteorologische herfst.

Bij de herfst dan denk ik aan concerten. Meestal gingen we met een groep naar the Night of the Proms, maar dit jaar had ik daar geen zin meer in. Om nu al voor de derde keer Simple Minds bij de NOTP te gaan zien in combinatie met Sinead O' Conner, dat trok ik niet.

Dus deze herfst ga ik in ieder geval voor twee andere leuke concerten. Zoals ik al meldde ga ik 17 oktober naar de Melkweg om Amy MacDonald te zien. En eerder al op 30 september (naar het Sportpaleis in Antwerpen om Bryan Adams te zien spelen.

En dan stond er nog een concert van Racoon op het programma en G$%FF$#@$ wat baal ik ervan dat ik daar dan niet bij kan zijn.

Wellicht volgt er nog meer in november en december... maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

1 opmerking:

Anoniem zei

volgens mij zit je toch nog met je hoofd bij de NOTP in november, want ik meen uit betrouwbare bron te hebben dat Bryan Adams op 30 september is ipv 30 november....