03 september 2008

Koude rillingen

Menig correspondent van de NOS doet naast de normale verslaggeving voor radio, tv en internet ook nog iets extra's in de vorm van een weblog. Zo ook Margriet Brandsma vanuit Berlijn.

Gisteren schreef ze over de dood van Michelle. Als ik dat lees, dan krijg ik gelijk koude rillingen over mijn rug. Je zal je kind toch maar naar een vakantieweek hebben gestuurd en ze komt niet meer thuis 's avonds. Wat dat betreft is het dan wellicht ook maar weer goed dat de vakanties in Nederland weer voorbij zijn.

Maar dan lees je verder en dan krijg je nog meer koude rillingen van hoe neo nazi's daar dan weer op reageren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tuurlijk is de reactie van de neo-nazi's niet goed ... maar als het jouw kind zou overkomen ... ik denk dat je de dader met je blote handen zou wurgen. Ik wel in ieder geval :-)