25 september 2008

Mis!

De training van gisterenavond bestond uit 1.700 meter zwemmen, voor degene die wel op tijd waren (en dat was ik). Zonder plankjes, alweer. Zou de trainer meelezen of zijn er andere krachten in het spel?

Daarna hebben we lekker veel passing oefeningen gedaan. Dat liep goed. Het volgende onderdeel: afwerken op doel, liep echter totaal niet bij mij. Veel mis geschoten. Stond mijn vizier maandag nog op scherp; gisteren ging bijna alles, op de paal, lat, net over, net naast. Hopelijk schiet ik as zaterdag, tijdens de wedstrijd weer wel met scherp.

Tijdens het afsluitende partijtje heb ik gefloten. Dat liep wel goed. Zondag moet ik de eerste twee competitiewedstrijden fluiten. Daar ben ik wel klaar voor.

1 opmerking:

Anoniem zei

lekkere lange dag dus, zondag. Succes en je kan ze beter in de training missen dan inde wedstrijd!!