22 september 2008

Oefenwedstrijd

Afgelopen vrijdagavond speelde het eerste team van Hieronymus een oefenwedstrijd tegen SBC-2000 uit Breda. Dit was niet alleen voor hen een oefenwedstrijd, maar ook voor mij. De eerste keer weer fluiten na een paar maanden rust. Dat is toch wel weer even inkomen.

Het is wel leuk om dan geljk een wedstrijd op bondsniveau te kunnen fluiten. Zowel Hieronymus als SBC2000 spelen in de vierde klasse bond. Dat vergt een hoop concentratie, omdat het spel snel heen en weer gaat. Aan de andere kant vind ik het ook weer makkelijker fluiten, omdat het op dit niveau niet echt een hang- en trekwedstrijd is.

Natuurlijk had ik zelf wel een paar momenten, waarvan ik dacht: dat kan beter Freek. En ook de trainer (en zelf ook scheidsrechter) had nog een paar goede tips na afloop van de wedstrijd. Het komende weekend kan het dan allemaal beter. want dan mag ik echt weer aan het werk als scheidsrechter.

Geen opmerkingen: