26 januari 2009

De Bruinvis 1 - Hieronymus 2: 7 - 7

Na het fluiten in Terneuzen was ik daar nog niet klaar. Ik moest er met mijn team ook nog spelen.

We stonden met 11 man klaar en dat is ongekend voor een uitwedstrijd. We begonnen fel, maar we (lees: Fabian) mistte scherpte en schoot 4 x naast en/of over. Toch kwamen we nog op voorsprong. Zelf scoorde ik de tweede goal, een achterwaartse worp vanaf de midvoor. Dat voelt altijd goed.

Minder voelde het toen ik de strafworp veroorzaakte die de 2 - 2 zou hebben betekend. Jurre stopte de eerste, maar vervolgens kreeg De Bruinvis weer een strafworp. Die ging er wel in.

Aan het begin van de vierde periode stonden we met 5 - 3 voor. Als we de eerste scoren, dan winnen we, zei onze aanvoerder Rob. Maar we scoorden de eerste niet. De Bruinvis kwam langszij (6 - 6) en nam zelfs de leiding (7 - 6). Toch kwamen we alsnog gelijk (7 - &). Het laatst schot met minder dan een seconde te spelen van onze keeper Cheng, ging vanuit onze eigen 5 meter erg in de richting van het doel van De Bruinvis, maar hun keeper kon de bal nog net aantikken en dus ging het schot rakelings over.

Geen opmerkingen: