28 januari 2009

Inkopen

We gaan bijna op wintersport en op een aantal plaatsen was mijn wintersport uitrusting wel aan vervanging toe. Dus heb ik mijn vandaag bij mijn huisleverancier Pionier Sport maar even als een man met een gat in zijn hand gedragen.

Naast een nieuwe goede zonnebril die goed aansluit heb ik ook een helm aangeschaft. De snelheden lopen soms aardig op op de piste. Ook al is een val zeldzaam, als ik val dan is het wel hard. Een helm is dus zeker niet verkeerd.

Tijdens de korte wintersport vorig jaar met Pasen merkte ik ook dat de Technica skischoenen niet meer als gegoten zaten. Eigenlijk waren ze altijd al smal voor mijn voeten, maar ze zaten altijd goed. Tot de laatste jaren mijn voeten waarschijnlijk iets breder zijn geworden en de schoenen eigenlijk niet meer goed zaten.

Nu zijn die mooie feloranje schoenen vervangen door het topmodel van Nordica. Onder het motto: het mag wat kosten en dan heb je ook wat. Zit als gegoten en is goed stijf. Hiermee kan ik de Fischer ski's weer perfect besturen.

Geen opmerkingen: