29 maart 2009

Gefloten in Oosterhout

Ook dit weekend was ik weer ingeroosterd voor twee wedstrijden. Niet voor de eerste keer dit seizoen mocht ik richting Oosterhout.

Bij het zwembad was het een drukte van belang. Normaal gesproken kan je praktisch voor de deur parkeren, maar nu was het zoeken naar een vrij parkeerplaatsje. Uiteindelijk bij de deur van het zwembad stonden er allemaal dranghekken. Voor mij???

Nee, dat niet. Er bleek in de aangrenzende sporthal een kickboxgala te zijn. Dat daar veel publiek op afkomt bleek dus wel.

Bij het waterpolo was het een stuk rustiger. Maar er was wel publiek, omdat ik twee jeugdwedstrijden mocht fluiten. Papa's en mama's moedigen altijd zo enthousiast aan.

De meisjeswedstrijd was redelijk spannend. Hierin ging het redelijk gelijk op. De jongenswedstrijd was een ongelijke strijd. De gasten uit Etten Leur waren niet bestand tegen het goede spel van de thuisploeg.

Pas na de laatste zoemer van de laatste periode werd het nog even spannend. De keeper van de uitploeg gooide de bal naar mij toe. Niet om hem terug te geven, maar wel met de bedoeling om mij te raken. Daar heb ik dus rapport van opgemaakt en nu is het aan de tuchtcommissie om de strafmaat te bepalen.

Na mijn eigen twee wedstrijden mocht ik nog een wedstrijd blijven om een collega te beoordelen. Dat was de eerste keer dat ik gevraagd ben om een collega te beoordelen en dat past natuurlijk prima in het doel om aan het eind van 2010 te promoveren naar de Bond.

Geen opmerkingen: