31 maart 2006

Even schudden na gebruik

Gisterenavond heb ik weer een avondje in het zwembad doorgebracht. Eerst mocht ik om 8.00 PM CET de inhaalwedstrijd van Heren Jeugd fluiten, samen met een scheidsrechter van de tegenstander Aquarijn uit Nieuwegein. Dat was wel even wennen. Het was mijn eerste wedstrijd met twee scheidsrechters en dan hoop je toch dat je elkaar een beetje aanvoelt. Dat ging op zich aardig, maar ik moest wel even wennen aan het niet helemaal meelopen langs het hele bad.

Daarna nog even zelf mogen spartelen. Voor het eerst sinds weken waren er weer genoeg heren op de training om een onderling partijtje te spelen. Alleen jammer dat sommige spelers het nodig vinden om vanaf 7 meter keihard te gaan schieten als er gewoon een speler in het doel ligt en geen keeper. Dat is niet wat je noemt "oefenen".

Vervolgens had ik thuis nog wat last van water in mijn oor. Dus ik dacht: dat schud ik er wel even uit. Nou dat is gelukt, maar inmiddels doet het rond mijn borst wel erg zeer. Ik denk dat ik een spier rond mijn ribben heb verrekt. Dat heb ik weer....

Geen opmerkingen: