21 februari 2008

Week 4 / Training 3

Gisterenavond was het vochtig en klam buiten. De maan was nog niet verduisterd toen ik ging lopen, maar door de mist zag ik hem ook weer niet al te helder.

Ik begon eigenlijk vrij goed. En toen dacht ik: doe eens gek. Dus ben ik echt een goed snel tempo gaan lopen. En dat ging best wel ok. De eerste vier minuten gingen goed. De tweede vier minuten ook. Toen bedacht ik me dat ik me beter niet compleet over de kop kon lopen en heb ik er nog drie ristigere vier minuten aan vast geplakt.

De 5 x 4 minuten training was een zelfbedachte variant op de training van maandag. Daaruit heb ik de middelste 2 x 2 minuten samengevat tot 1 x 4 minuten.

Dus was het schema gisteren:
5 x 4 min hl
Pauze: 4 x 2 min wl

En de spierpijn? Die valt mee. Ik heb geen last vanochtend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens mij ben jij goed bezig