30 november 2008

Gefloten in Oosterhout

Huh, alweer? Ja alweer!


Zoals ik vorig seizoen in de Kring Utrecht nog een abonnement had op zwembad De Kwakel om te fluiten, zo heb ik dit seizoen voorlopig een abonnement op zwembad Arkendonk in Oosterhout.

Dit keer was het een makkelijke pot tussen jongens onder de 15 jaar. Maar uiteindelijk kwam er in Roosendaal nog een mooie discussie over die klasse tussen mij en de herindeler van de scheidsrechters. omdat er daar ook een wedstrijd in die klasse werd gespeeld

Spelen ze 4 x 4 min of 4 x 5 min, met heren of dames bal, met of zonder 30 seconden. Ik koos voor 4 x4 min, met herenbal en zonder 30 seconden. Dat is ook goed.

Wat fout ging was..... 8ste speler in het veld. Ik gaf alleen een strafworp, maar dat natuurlijk uitsluiting met vervanging en strafworp moeten zijn.

Geen opmerkingen: