27 april 2009

Geocache #258, #260, #261 en #262

Het cache virus heeft weer toegeslagen. Na het GME2009 ben ik weer flink aan het zoeken en vinden van caches begonnen.

# 258

Ik dacht altijd dat Kortenhoef bij Hilversum lag. Daar ligt Kortenhoef ook. Er ligt echter ook een natuurpark Kortenhoef bij Hoogerheide als onderdeel van het grenspark De Zoom ….

En in dat natuurgebeid ligt ook weer een mooie cache.

Vorge week zondag was het nog steeds mooi weer en dus besloten we om er weer op uit te trekken. Vibeke had zin om te wandelen en wat mooi is het dan om het wandelen met het zoeken naar een cache te combineren. Inge vond het natuurgebied ook erg mooi. Er was genoeg om mee te ‘spelen’: denneappels, stokken, boomstronken om vanaf te springen. En natuulijk kon ze ook goed helpen bij het oplossen van alle vragen bij de waypoints.

Na een mooie wandeling door de erg gevarieerde natuur gleed ik bijna uit over de cache toen we hem zochten.

# 260

Onderweg naar kantoor kom ik hier al tijden langs. Vorige week woensdag heb ik dan eindelijk de http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=fa049ffe-2375-4a6a-af72-5e20cbdecb6bgelogd.

# 261

Donderdagavond onderweg naar huis heb ik deze oppakker ook maar even gescoord. In de categorie appeltje, eitje.

# 262

Vandaag in mijn lunchpauze heb ik de cache kunnen loggen. Zo is de lunchpauze weer geslaagd.

He virus is nog niet voorbij. Meer logjes zullen er dus wel volgen.

Geen opmerkingen: