02 april 2009

Trainen met de buurman

Mijn logje van gisteren was niet onopgemerkt gebleven bij de achterburen. Peter, de achterbuurman, wilde ook weer gaan hardlopen. En dus was de afspraak voor vanavond snel gemaakt.

Optimistisch als wij mannen zijn, zei Peter dat hij best 5 km kon lopen. Ik weet ook nog goed dat ik de allereerste keer ook vertrok in een tempo dat ik vond lijken op een sprint van Carl Lewis.

Uiteindelijk is het dus een kleiner rondje geworden. En dat ging dan ook best weer goed. We hebben in ieder geval voor volgende week weer afgesproken!

2 opmerkingen:

Gert zei

Voor een eerste keer vind ik (bijna) 3 km toch wel mooi hoor! En die afspraak van volgende week weer is natuurlijk helemaal goed.

Joost zei

Je kan hem ook een keer meesleuren het zwembad in ... kijken of hij dan ook 3 km volhoudt hahaha